Mission of Mine
learning & never gave up

Hati lelaki

Yeah, aku teringin nak bgtau korang tentang lelaki ni, kenapa perempuan selalu cakap lelaki takde perasaan?
lol, hati kami lagi besar dari korang tahu tak? gangster besar mana pun, hilang awek or get breakup bila duduk sorang sorang  pun confirm menangis, percaya tak? terpulang pada korang

Selain itu,
lelaki jugak sensitif kalau korang ambil or salah letak toys dorang, macam aku, cukup fedup bila cap or phone aku hilang dalam rumah, cukup susah nak cari, ada satu hari 1 week aku tak pakai phone sebab hilang, last last bawah katil rupanya. hampeh je kan

Dan,
lelaki jugak ada perasaan, jangan lah korang dumb dorang tinggalkan macam tu je, mau pulak mamat tu frust then pegi merempit pastu mati, Haaaa, sape nak jawab? takut tak? tak cukup takut lagi ? Okay,

Sambung cerita, ada 1 guy ni yang berkerja di restoran yayasan, danau kota . nama dia dirahsiakan sebab taknak menyinggung mana mana perasaan sesebuah pihak, dia ni suka cakap sorang sorang, aku pun pelik.
aku tanya kawan aku, kenapa, kawan aku pun cakap, dia kena game dengan perempuan. sebab frust, dia jadi tak waras dah, kesian kan? and dulu this guy , dia orang pandai okay, kaya gila, lihat, sebab perempuan,
dia total lost, so think before decide,

sekian




Total Pageviews

Welcome,

we welcome lovers,
friends, thugs and enemies
at tetikushitam.blogspot.com

ad

Playlist

chat box

Followers