Mission of Mine
learning & never gave up

Iblis Iblis

Kawan kawan sekalian,
post aku ni takde kaitan sebenarnya dengan iblis iblis tuh, saja je bikin gempak, benda yang aku nak talk ni pasal orang tak kenang jasa, korang penah kena tak? maksud aku mcm ni, korang ajar dorang , malas ni tapi orang dah tanya kan, kita pun ajar, okay then bila time kau mintak tolongkan, dorang buat pekak je, beribu alasan kalau boleh nak bagi kat kau, hebat tak?

Gentle terasa gila kot, aku ni bukannya berharap sangat, just macam taknak bagi cakap even dah tau kau tu kedekut, but bagitahu je gua babe, settle, jangan bagi alasan mcm tu doh, nanti orang benci, kalau diikutkan lah kan, aku tak disyorkan mengajar benda ni sebab takut bisness aku lari, tapi sebab kawan kot, kau ni pun bebal bukan main ber-layer-layer lg, so aku pun still tak faham kenapa kau mcm ni,

Tapi sekarang rasa mcm dah terlambat kot,
Kau mintak aku tolong, Jawapan yang akan aku jawab ialah seperti berikut :-
*Malas lah
*Entah Lupa
*Nanti-nantilah
*Hahahahaha
*Diam
*Tak lepak dengan kau dah

mana satu korang suka? hantarkan text anda ke no telephone bimbit saya.
tarikh tutup penyertaan ialah 33/13/3030. tertakhluk pada terma dan syarat-syarat


Total Pageviews

Welcome,

we welcome lovers,
friends, thugs and enemies
at tetikushitam.blogspot.com

ad

Playlist

chat box

Followers