Mission of Mine
learning & never gave up

Rambut .



Yeay, genap sebulan aku dah berambut pendek. ramai kawan college yang tak tahu lg sebab aku dah jarang lepak dgn dorg. so kalau aku pggl tu , jgn bugget hot la sial taknak pandang. aku dah kena sekali haritu. aku pulak yang segan . 1st time rasa aku terhegeh2 nak kawan dengan kau even kau tak cam aku time tu. sial lah gemuk. okay aku potong rambut pun sebab tunaikan janji aku kat kawan kawan. ( rujuk FB ) . agak sedih la bila aku jalan jalan tengok mamat rambut panjang , and btw haritu aku jalan Uptown danau kota, design cap dekat sana semakin menarik lah cakap sama lo , tapi , Muhammad Fitri ini sudah potong rambut, Oh daym. And btw, Sekarang aku suka lepak dekat Campus, sebab apakah ? Hahaha, adalah. yang dah tahu. keep it silent please. tak perlu heboh. and thanks pada follower blog aku ni even korang tersesat dari planet mana ntah. 

Oh ya , Sebelum aku lupa, ni Audience blog aku ni pada bulan ni ke bulan lepas entah. Thanks for following my blog =)


Total Pageviews

Welcome,

we welcome lovers,
friends, thugs and enemies
at tetikushitam.blogspot.com

ad

Playlist

chat box

Followers