Mission of Mine
learning & never gave up

NZ curry house.

Around 12 mcm tu, Member lama aku IM, ajak lepak. dia dengan fahmi dah ready. tapi aku cakap dengan dia. kalau efi pegi aku pegi. dia dah mcm kau apasal? GAYBOY? hahaha, bukan der, tu namanye BESTIE. hahaha, bugget bugget lah kau ni BOY. okay back to the story. lepas pickup aku , then tunggu efi yang mesti lembab. 1/4 way to NZ, mak fahmi call. then gerak rumah fahmi kejap. then fahmi cakap tak jadi pegi. dia ada hal. so kitorang pun gerak 3 ball je. then sampai sana kitorang cerita pasal kawan aku sorang ni. dia nak ayat minah ni. but ada bestie minah yg dia nak ayat ni. potong line, tak ke bebal? aku tanya mcm mana tu do? dia cakap kawan minah ni cakap dia penah couple dgn mmber aku sorang ni? HAHAHAHAHA, aku punya gelak aku rasa satu NZ dengar. mmber aku ni tak pernah tegur pun minah hitam ni. mcm mana lah minah tu cakap dia penah couple dengan mmber aku ni. punya lah desperate kau ni bhai.


Total Pageviews

Welcome,

we welcome lovers,
friends, thugs and enemies
at tetikushitam.blogspot.com

ad

Playlist

chat box

Followers