Mission of Mine
learning & never gave up

My child-hood

aku dilahirkan di General Hospital KL, aku dulu duduk rumah panjang , setapak, and aku pernah duduk keramat dulu, sebab tu if aku datang keramat, ada abang-abang, makcik-makcik, nenek-nenek ingat aku lagi, and if aku pergi sana, mesti kena bahan, kejam sangat dah tu tahu tak? okay dah FS. s

Korang ingat tak time dulu-dulu kita semua ada fav cartoon or act figure? takda? who cares, hahaha, aku dulu suka tengok mcm fiksyen yang melampau mcm power ranger, tapi aku tak minat dragon ball sebab aku miss byk story dia and cerita dia terlampau panjang. bayangkan okay, power rangers  tu start pukul 6.00pm mcm tu, then cerita dia dalam 1/2 jam je, then 6.30 aku dan kawan2 depan rumah keluar, then cerita , Best kan tadi dia lawan, dia punya robot perghhh, hahaha, mesti ke nak shared do? hahaha.

And lagi satu, aku hope that imaginasi tu ada lagi dekat aku, tulah org panggil creative, kereta mainan hotwheels rm2.00 dekat pasar malam tu korang boleh bayangkan kita bawak sendiri, hebat tak hebat? hahaha


Total Pageviews

Welcome,

we welcome lovers,
friends, thugs and enemies
at tetikushitam.blogspot.com

ad

Playlist

chat box

Followers