Mission of Mine
learning & never gave up

Its kinda gay story

Hahaha, Kinda sekarang,

Ok lets start the story, aku ada sorang kawan ni, kena mention ke nama dia? oklah nama dia Rahman, dia sangat baik dengan aku dari tadika islam dekat rejang, sampai sekolah rendah sama, then sekolah menengah dah lain, tapi apadahal kan? kitorang rumah depan depan je bloknye, so senang jumpa dan lepak hari hari, One of the things aku sayang dekat dia ni kan, Cerita dia start mcm ni,

ada One day ni aku demam, memang superb tak larat babe, korang tahu kan aku ni jarang demam, if dah demam memang tahap adiwira dah demam aku, so aku dah rasa mcm kalau makin teruk mesti mak aku paksa pegi hospital mcm selalunya, so aku text member aku ni suruh dia belikan 100plus, tak sampai 10minit rumah aku diketuk dan dia bawak 100plus wow, kau tak mcm pelik ke bila a guy sanggup belikan kau air ? rumah aku tingkat 14 bhaii, sanggup?

Then time aku form5 kitorang pegi damn, mcm tu ke eja ? haha, aku tak tau eja lah ahaha, Empangan kot, ah tak kisah, kitorang pun mandi manda mando dekat sana, then kitorang punya happy mcm hyper, dorang buat lipat/backfip. aku pun boleh buat sebab dekat tempat tinggi aku buat jadi, but ni batu rendah , so aku pun buat, at the end tempat aku lompat tu tempat tu lah kepala aku land, berdarah mcm air sirap, damn buat aku haus sekarang ni, hahaha,

So skip sikit, aku balik then si rahman ni datang bawak minyak apa ntah dekat aku suruh letak, caring tak caring weh? hahaha, then pegi hospital 1st time kepala aku kena jahit pun dia teman, sebenarnya dah hampir 3 kali kepala aku berdarah, tapi tak pernah berjahit.

tu je bro saya nak cerita :)




Total Pageviews

Welcome,

we welcome lovers,
friends, thugs and enemies
at tetikushitam.blogspot.com

ad

Playlist

chat box

Followers