Mission of Mine
learning & never gave up

Lil Bit Boutme

Nama penuh aku Muhammad Fitri b. Sulaiman, And aku tahu muka aku agak jahat. tapi apa yang aku nak tekankan dekat sini, aku bukan jahat sebenarnya, Okay lets say ni point utk aku buktikan aku bukan orang jahat eh :-

DRUGS : aku memang tak teringin nak ambil even rasa sikit pun, sejahat-jahat aku rokok pun cukuplah, biar korang nak kata aku bodo sebab tak nak rasa or cuba, aku tahu, sekali dah cuba, mesti terngiur dan akan jadi pembeli tetap Ganja-ganja si tokan pembelot bangsa tu.

CLUBBIN : Haa, ni lagi lah, Brotha, aku tak pernah masuk kelab? percaya tak? jangan, sebab aku tipu. haha, aku pernah masuk sekali and aku memang tak tahan, and aku pernah ternampak lelaki tak berbaju badan merah berekor dekat sana, itu setan? aku pun taknak tahu bro, sebab aku dah tahu clubbin bukan taste aku.


DRESS : hidup aku ni amat membosankan tanpa kehariran cap aku, and pada yg kenal aku, aku memang gila cap. and aku memang suka pakai baju hitam sebab aku rasa, hitam buat aku menonjol, hampeh perasan kau ni FS.


POINT : akan ditambah , tengah cari idea ni haha



Total Pageviews

Welcome,

we welcome lovers,
friends, thugs and enemies
at tetikushitam.blogspot.com

ad

Playlist

chat box

Followers