Mission of Mine
learning & never gave up

day with ekamil


Yeah, what a great experience, dlm pkul 9.30am mcm tu mak aku kejut, damn rasa mcm aku dh lmbat untuk shoot pagi ni dengan ekamil , model antara kawan-kawan kolej aku je, so aku pun siap-siap then gerak naik bus ke titiwangsa, sampai-sampai terus pg jumpa ekamil, damn glad bila dia cam aku sebab kau tahu la bro, ekamil mana nak tunjuk muka sangat dekat fb/myspace dia. so then pg jumpa qiela and the gang suruh dorg park kereta then sambil aku jalan dengan ekamil, kitorang pick 1 good place , dia banyak ajar aku dengan qiela semua, thanks bro, so kitorang semua belajar tentang compo. eyes catching and more, rugi la korang tak jumpa ekamil ni, sebab dia mmg low profile and gentle gua cakap dia tak kedekut ilmu. dia banyak ajar aku supaya cool masa shoot , jgn marah marah model, haha, itu saya akan cuba buat bro ha ha ha.

gambar nanti akan di-upload ke flickr or facebook. nantikan okay :)






Total Pageviews

Welcome,

we welcome lovers,
friends, thugs and enemies
at tetikushitam.blogspot.com

ad

Playlist

chat box

Followers