Mission of Mine
learning & never gave up

Jumpstyle


Yeah JUMPING is not a crime.

ini lah slogan kitorang dulu dulu pada zaman muda-muda, dulu ada yang kaki shuffle , kaki tektonik tapi aku dengan kawan aku faizul malique ialah gila jumpstyle. kitorang akan keluar pada hari sabtu dan start melompat  di maybank bukit bintang, yeah memang seronok. aku dulu ada masuk 1 team ni, nama team aku Underground Shuffle Squad (u.s.s) , memang seronok lah aku cakap, zaman ni takde org dok taksub sana-sini, semua enjoy, and kurang budak bugget hot mcm sekarang ni, baru menapak dah berlagak mcm kau tu Megan Fox, bahahaa, eh Megan i love you Ok ? and korang nak tengok tak video aku dengan si partner aku ber-jumpstyle? 




okay dah tengok ? haaaa, ni la jumpstyle kalau korang belum tahu, even ada orang malu la konon sebab ex-shuffler semua, tapi aku tak, sebab semua ini lah yg memberikan aku pengalaman yang ada sampai sekarang,

Sekian, trimas :)






Total Pageviews

Welcome,

we welcome lovers,
friends, thugs and enemies
at tetikushitam.blogspot.com

ad

Playlist

chat box

Followers