Mission of Mine
learning & never gave up

Bye Bye 2010. Welcome 2011.

Yawwwww, macam mana malam terakhir korang tahun 2010? cool or sucks ? bg aku both ada. aku bangun tidur pukul 4.30pm. then macam fikir 2-3 kali nak keluar ke taknak. then duduk 15 minit, fikir fikir bosan gila. siap siap gerak kl dari rumah, then jumpa kaum dekat klcc. berangkat gerak pavi. lepak kfc makan makan around 9.30pm gerak depan pavi dance and bak kata far east movement, act like they drunk. hahaha, then lepak lepak. around 12.00pm. lepas countdown. ada sesi baling barang. damn. apa lagi, take a cover dude. hahaha. but kawan aku kena dekat kepala lah. bocor kepala kaumm bhai. daymmmm. hahaha. then kitorang take a move balik gerak klcc. otw balik tu, jumpa real hommies aku. bodoh punya botak. mabuk but tak pandai nak control. dia tak larat la apa la. kesian kat mmbe. pikul dia balik. sampai klcc . lepak kejap. then cakap sapa yang nak balik , balik dulu. aku kesian kat kawan aku ni. then lepak pelita. bagi si mamat botak ni minum air limau. dia cakap nak gerak toilet sebab nak muntah. 10minit hilang. aku check kat toilet takde. pergi cari si botak ni. takde jugak. then ada dalam 2jam jugak cari mamat botak ni mana hilang. aduhh, bikin hal. kawan aku cakap train tutup pkl 3am. then chill lah kan. cari punya cari. dah putus harapan nak balik dah ni. turun tangga pakguard cakap dah tutup. what the fish ? kitorang bertambah putus harapan. then 10minit macam tu. mmber aku call guna public. dia cakap td dia jatuh then tertido. babik betul lah. then tggu dlm 1jam mcm tu. abg dia datang pickup dekat pelita . habis sekali aku kena soal siasat. aduhh, bro kalau gua nak jadi mat gian or kaki mabuk. dah lama gua buat. haish.. sabar je la. hahaa. tu je cerita new year aku. tak best sangat but ada suka , ada duka . itulah hidup .and aku nak share ni mungkin gambar terakhir aku rambut panjang. so take a look puas puas. lepas ni tiada lg FS yang dulu. hahaha


 ok nak tidur. chaoluuuuuu.

FS aka Fitri Sulaiman . 01.01.2011 7.36am

Total Pageviews

Welcome,

we welcome lovers,
friends, thugs and enemies
at tetikushitam.blogspot.com

ad

Playlist

chat box

Followers