Mission of Mine
learning & never gave up

Im Sorry For,

Ok aku sedar dah lama gila aku tak updated blog kan, kesian Mission Of Mine aku ni , haha, bukan apa aku tak update blog, sebab busy dengan pelbagai masalah yang tak diundang. and lagi satu pun tengah lepas rindu lepak dengan RZL yang baru lepas habis rekrut TUDM (tentera udara diraja malaysia) woah, memang respect sama lu lah mamak. Selamat Bertugas haha . lagipun still on progress lg sticky 40pages. nak tengok sample ?

ok dah dapat imagine bentuk editing sticky album yang aku buat? baru 9 pages siap , lagi 31 pages kot hahaha, mati fitri mati, Eh Eh, lagipun dah nak new year kan, nak sambut dengan siapa dan dimana? last year boleh lah, now ? lu fikir la sendiri fitri oi.

Total Pageviews

Welcome,

we welcome lovers,
friends, thugs and enemies
at tetikushitam.blogspot.com

ad

Playlist

chat box

Followers